• safw

ST30 U Profile Cap Rail & Protezione Bordu

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Detail di u produttu

ARROW DRAGON ST30 U trim in forma di U hè fatta di 2mm in acciaio inox, a dimensione esterna hè 28 * 26mm, a dimensione di slot hè 24 * 24mm, cù una cumminazione di guarnizione di gomma, ST30 pò esse usatu in 6 + 6, 8 + 8 è 10 + 10. vetru temperatu laminatu.

In parechji mercati, u passaghju di metallu hè una parte necessaria cum'è esigenza di i normi architettonici, ma u tubu di u passaghju hè troppu grande per a ringhiera di vetru frameless, u cuncettu di railing di vetru frameless hè di eliminà pilastri è parti metalliche nantu à u vetru.ST30 U trim pari un pruduttu di cumprumissu maravigliu, pò esse usatu cum'è tubu di corrimano è prutegge u vetru temperatu, intantu, a so figura slim face esse una linea di decorazione di balcone, cù l'assistenza di culore persunalizatu è squisita lucidatura, ST 30 pò esse integrata in stile di rivestimentu esterno di tutta a casa.

U trim di balustrade di vetru

Per adattà a forma architettonica di u balcone è di u cortile, cum'è a forma di U, a forma di L è a forma di I, sviluppemu l'accessori necessarii per i connettori di trim per implementà a cunnessione di tutti i trims in tuttu, aumenta a rigidità di u balcone.Questi accessori di cunnessu sò cunnessu à u coddu di 90 °, connettore 180 °, flange à muru è cappucciu finale.

Connettore d'angolo di u trim U
Connettore di trim U
Connettore a manica di u trim U

U trim ST30 in forma di U hè fabbricatu cum'è standard ASTM A554, qualità in acciaio inox sò AISI304, AISI304L, AISI316 è AISI316L.In u standard DIN, i gradi currispondenti sò 1.4301, 1.4307, 1.4401 è 1.4407.U smaltu di a superficia hè satinatu è specchiu.Inoltre, furnimu un rivestimentu di culore PVD, i culori dispunibili sò diversi è diversificati, u culore populari è cunsigliatu sò l'oru champagne, l'oru rosa, u titaniu neru.Ottone anticu.

Per l'applicazione di u prughjettu di a cità interna, ricumandemu di utilizà AISI304.Ottima prestazione di anti-corrosione è diverse lucidi di superficia.Per l'applicazione di u prughjettu di a cità custiera è di a spiaggia, AISI316 hè una scelta indispensabile, perchè l'estrema prestazione di l'anti-corrosione farà a vita di serviziu di u corrimano più durable.

qwfas
dsvqwf
vvqvqw

Applicazione

In più di l'applicazione di ringhiera di vetru dritta, u trim ST30 in forma di U pò ancu esse aduprata nantu à a ringhiera di vetru curvatu.Cù u vantaghju di a nostra tecnulugia di curvatura precisa, u raghju di curvatura pò adattà u vetru curvatu assai liscia.

Fornimu ancu tubu di slot d'aluminiu è corrimano di legnu, per piacè rivedete e nostre altre pagine web.

Baluatrade en verre avec bordure en U
Balcone di vetru cù u trim
Balcone di vetru cù trim U
Recinzione di vetru cù u trim
Ringhiera in vetru cù u trim
Scala di vetru cù u trim

  • Previous:
  • Next:

  • categurie di prudutti